103

 

5-2) نتیجه گیری 103

 

5-2-1) نتایج آمار توصیفی 103

 

5-2-2) نتایج آمار استنباطی 107

 

5-3) پیشنهادات 108

 

5-4) پیشنهادات تحقیقات آتی 109

 

5-5) محدودیت های تحقیق 109

 

منابع و ماخذ 110

 

ضمائم 115

 

فهرست جداول

 

 

 

جدول (2-1) تفاوت های دیدگاه سنتی و مدرن در خصوص سنجش عملكرد 17

 

جدول (2-2) نتایج سازمان از منظر مدل تعالی بنیاد کیفیت اروپا 29

 

جدول (2-3) متغیر های اندازه گیری عملكرد بازاریابی 39

 

جدول (2-4) مقایسه زنجیره تامین سنتی و زنجیره تامین یکپارچه 44

 

جدول (2-5) منافع یکپارچگی زنجیره تامین 46

 

جدول (2-6) مروری بر مطالعات قبلی در خصوص رقابت پذیری 67

 

جدول (3-1) صفات طیف پاسخی پرسشنامه 76

 

جدول (3-2) مشخصه ابزار سنجش تحقیق 76

 

جدول (3-3) ضریب آلفای کرونباخ مربوط به پایایی سوالات پرسشنامه 78

 

جدول (4-1) توصیف متغیر یکپارچه سازی زنجیره تأمین 82

 

جدول (4-2) نتایج آزمون کلوموگروف- اسمیرنف متغیر یکپارچه سازی زنجیره تأمین 83

 

جدول (4-3) توصیف متغیر رقابت پذیری 84

 

جدول (4-4) نتایج آزمون کلوموگروف- اسمیرنف متغیر رقابت پذیری 84

 

جدول (4-5) توصیف متغیر عملکرد تجاری 85

 

جدول (4-6) نتایج آزمون کلوموگروف- اسمیرنف متغیر عملکرد تجاری 85

 

جدول (4-7) نتایج تحلیل عاملی تائیدی برای متغیر یکپارچه سازی زنجیره تأمین 88

 

جدول (4-8) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر یکپارچه سازی زنجیره تأمین 88

 

جدول (4-9) نتایج تحلیل عاملی تائیدی برای متغیر رقابت پذیری 91

 

جدول (4-10) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر رقابت پذیری 91

 

جدول (4-11) نتایج تحلیل عاملی تائیدی برای متغیر عملکرد تجاری 94

 

جدول (4-12) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر عملکرد تجاری 94 

خرید متن کامل این پایان نامه در سایت nefo.ir

 

 

جدول (4-13) شاخص های برازش مدل های تحقیق 99

 

جدول (5-1) توصیف متغیر یکپارچه سازی زنجیره تأمین 104

 

جدول (5-2) توصیف متغیر رقابت پذیری 105

 

جدول (5-3) توصیف متغیر عملکرد 106

 

فهرست نمودارها

 

 

 

نمودار (4-1) هیستوگرام  متغیر یکپارچه سازی زنجیره تأمین 82

 

نمودار (4-2) هیستوگرام  متغیر رقابت پذیری 84

 

نمودار (4-3) هیستوگرام متغیر عملکرد تجاری 85

 

نمودار (4-4) مدل اندازه گیری متغیر یکپارچه سازی زنجیره تأمین در حالت استاندارد 86

 

نمودار (4-5) مدل اندازه گیری متغیر یکپارچه سازی زنجیره تأمین در حالت اعداد معنی داری 87

 

نمودار (4-6) مدل اندازه گیری متغیر رقابت پذیری در حالت استاندارد 89

 

نمودار (4-7) مدل اندازه گیری متغیر رقابت پذیری در حالت اعداد معنی داری 90

 

نمودار (4-8) مدل اندازه گیری متغیر عملکرد در حالت استاندارد 92

 

نمودار (4-9) مدل اندازه گیری متغیر عملکرد در حالت اعداد معنی داری 93

 

نمودار (4-10) مدل پایه تحقیق در حالت استاندارد 95

 

نمودار (4-11) مدل پایه تحقیق در حالت اعداد معنی داری 96

 

 

 

 

 

فهرست اشکال

 

 

 

شکل (1-1) مدل تحلیلی تحقیق 8

 

شکل (2-1) مدلسازی AMBITE برای یك سازمان تولیدی 20

 

شکل (2-2) الگوی كارت امتیازی متوازن 23

 

شکل (2-3) شمای کلی مدل مالکوم بالدریج 26

 

شکل (2-4) نمودار مدل تعالی بنیاد کیفیت اروپا 28

 

شکل (2-5) چارچوبی برای طراحی سیستم ارزیابی عملكرد 30

 

شکل (2-6) جریان های عملكرد شركت 32

 

شکل (2-7) ماهیت معیارها 34

 

شکل (2-8) مؤلفه های تشکیل دهنده نظام همکاری استراتژیک زنجیره تأمین 51

 

 

 

 

 

چكیده

 

واژگان كلیدی:  یکپارچه سازی زنجیره  تأمین،  قابلیت رقابت پذیری،  عملکرد تجاری

 

 

 

 

 

 

 

 
   

1-1) مقّدمه

 

 

 

 

 

1-2) بیان مساله

 

 

 

با توجّه موارد ذکر شده سوال اصلی تحقیق به صورت زیر است:

 

آیایکپارچگی  زنجیره  تأمین  بر عملکرد تجاری شرکت ها از طریق  افزایش رقابت پذیری آنهاتأثیر  دارد؟

 

[1] SCM(Supply Chain Management)

 

[2] Christopher

 

[3] Kim

 

[4]  Frohlich and Westbrook

 

[5]  inward

 

[6]  periphery

 

[7]  Supplier

 

[8] customer

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...