تاثیریکپارچه سازی زنجیره تامین بر عملکرد تجاری شرکت ها از طریق افزایش رقابت پذیری(شرکت … |
103
5-2) نتیجه گیری 103
5-2-1) نتایج آمار توصیفی 103
5-2-2) نتایج آمار استنباطی 107
5-3) پیشنهادات 108
5-4) پیشنهادات تحقیقات آتی 109
5-5) محدودیت های تحقیق 109
منابع و ماخذ 110
ضمائم 115
فهرست جداول
جدول (2-1) تفاوت های دیدگاه سنتی و مدرن در خصوص سنجش عملكرد 17
جدول (2-2) نتایج سازمان از منظر مدل تعالی بنیاد کیفیت اروپا 29
جدول (2-3) متغیر های اندازه گیری عملكرد بازاریابی 39
جدول (2-4) مقایسه زنجیره تامین سنتی و زنجیره تامین یکپارچه 44
جدول (2-5) منافع یکپارچگی زنجیره تامین 46
جدول (2-6) مروری بر مطالعات قبلی در خصوص رقابت پذیری 67
جدول (3-1) صفات طیف پاسخی پرسشنامه 76
جدول (3-2) مشخصه ابزار سنجش تحقیق 76
جدول (3-3) ضریب آلفای کرونباخ مربوط به پایایی سوالات پرسشنامه 78
جدول (4-1) توصیف متغیر یکپارچه سازی زنجیره تأمین 82
جدول (4-2) نتایج آزمون کلوموگروف- اسمیرنف متغیر یکپارچه سازی زنجیره تأمین 83
جدول (4-3) توصیف متغیر رقابت پذیری 84
جدول (4-4) نتایج آزمون کلوموگروف- اسمیرنف متغیر رقابت پذیری 84
جدول (4-5) توصیف متغیر عملکرد تجاری 85
جدول (4-6) نتایج آزمون کلوموگروف- اسمیرنف متغیر عملکرد تجاری 85
جدول (4-7) نتایج تحلیل عاملی تائیدی برای متغیر یکپارچه سازی زنجیره تأمین 88
جدول (4-8) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر یکپارچه سازی زنجیره تأمین 88
جدول (4-9) نتایج تحلیل عاملی تائیدی برای متغیر رقابت پذیری 91
جدول (4-10) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر رقابت پذیری 91
جدول (4-11) نتایج تحلیل عاملی تائیدی برای متغیر عملکرد تجاری 94
جدول (4-12) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر عملکرد تجاری 94
خرید متن کامل این پایان نامه در سایت nefo.ir
جدول (4-13) شاخص های برازش مدل های تحقیق 99
جدول (5-1) توصیف متغیر یکپارچه سازی زنجیره تأمین 104
جدول (5-2) توصیف متغیر رقابت پذیری 105
جدول (5-3) توصیف متغیر عملکرد 106
فهرست نمودارها
نمودار (4-1) هیستوگرام متغیر یکپارچه سازی زنجیره تأمین 82
نمودار (4-2) هیستوگرام متغیر رقابت پذیری 84
نمودار (4-3) هیستوگرام متغیر عملکرد تجاری 85
نمودار (4-4) مدل اندازه گیری متغیر یکپارچه سازی زنجیره تأمین در حالت استاندارد 86
نمودار (4-5) مدل اندازه گیری متغیر یکپارچه سازی زنجیره تأمین در حالت اعداد معنی داری 87
نمودار (4-6) مدل اندازه گیری متغیر رقابت پذیری در حالت استاندارد 89
نمودار (4-7) مدل اندازه گیری متغیر رقابت پذیری در حالت اعداد معنی داری 90
نمودار (4-8) مدل اندازه گیری متغیر عملکرد در حالت استاندارد 92
نمودار (4-9) مدل اندازه گیری متغیر عملکرد در حالت اعداد معنی داری 93
نمودار (4-10) مدل پایه تحقیق در حالت استاندارد 95
نمودار (4-11) مدل پایه تحقیق در حالت اعداد معنی داری 96
فهرست اشکال
شکل (1-1) مدل تحلیلی تحقیق 8
شکل (2-1) مدلسازی AMBITE برای یك سازمان تولیدی 20
شکل (2-2) الگوی كارت امتیازی متوازن 23
شکل (2-3) شمای کلی مدل مالکوم بالدریج 26
شکل (2-4) نمودار مدل تعالی بنیاد کیفیت اروپا 28
شکل (2-5) چارچوبی برای طراحی سیستم ارزیابی عملكرد 30
شکل (2-6) جریان های عملكرد شركت 32
شکل (2-7) ماهیت معیارها 34
شکل (2-8) مؤلفه های تشکیل دهنده نظام همکاری استراتژیک زنجیره تأمین 51
چكیده
واژگان كلیدی: یکپارچه سازی زنجیره تأمین، قابلیت رقابت پذیری، عملکرد تجاری
1-1) مقّدمه
1-2) بیان مساله
با توجّه موارد ذکر شده سوال اصلی تحقیق به صورت زیر است:
آیایکپارچگی زنجیره تأمین بر عملکرد تجاری شرکت ها از طریق افزایش رقابت پذیری آنهاتأثیر دارد؟
[1] SCM(Supply Chain Management)
[2] Christopher
[3] Kim
[4] Frohlich and Westbrook
[5] inward
[6] periphery
[7] Supplier
[8] customer
فرم در حال بارگذاری ...
[جمعه 1400-05-15] [ 04:44:00 ب.ظ ]
|