………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 130

 

بررسی یافته های پژوهش با توجه به مدل تحلیل مسیر و مدل معادلات ساختاری……………………………………… 132

 

پیشنهادات مدیریتی ……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 134

 

پیشنهادات برای تحقیقات آتی ……………………………………………………………………………………………………………………….. 136

 

پیشنهاد های مبتنی بر یافته های تحقیق ……………………………………………………………………………………………………… 136

 

محدودیت های پژوهش و پیشنهادات برای تحقیق های آتی ……………………………………………………………………….. 136

 

منابع ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….138

 

پیوست ها ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

پرسشنامه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

خروجی Amos……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست جداول

 

شکل 1-1 : مدل مفهومی پژوهش حاضر …………………………………………………………………………………………………………. 21

 

شکل2-1 : هرم ارزش ویژه مشتری محور کلر(2003) ………………………………………………………………………………….. 23

 

شکل 3-1 : چهار چوب مفهومی ……………………………………………………………………………………………………………………… 26 

خرید متن کامل این پایان نامه در سایت nefo.ir

 

 

جدول 1-1 : تعریف اصطلاحات ……………………………………………………………………………………………………. 37 و 36 و 35

 

جدول 1-2 : تعارف ارزش ویژه برند ………………………………………………………………………………………………………. 45 و 44

 

شکل 1-2 : مدل ارزش ویژه برند آکر (1996) ………………………………………………………………………………………………. 47

 

شکل 2-2 : مدل ارزش ویژه برند کلر (1993) ………………………………………………………………………………………………. 49

 

شکل 3-2 : مفهوم سازی راس و دیگران (2008) ………………………………………………………………………………………….. 51

 

شکل 4-2 : مفهوم سازی کلر (1993) …………………………………………………………………………………………………………… 51

 

شکل 5-2 : ابعاد تداعی های برند آکر (1991) ……………………………………………………………………………………………… 56

 

شکل 6-2 : ابعاد تداعی های برند کلر (1993) ………………………………………………………………………………………………. 56

 

شکل 7-2 : هرم ارزش ویژه مشتری محور کلر (2003) ………………………………………………………………………………… 70

 

شکل 8-2 : مدل Gordon(2010) ………………………………………………………………………………………………………………. 73

 

شکل 9-2 : مدل پژوهش حاضر ……………………………………………………………………………………………………………………….. 74

 

شکل 10-2 : اهداف نگرش های برند ………………………………………………………………………………………………………………. 79

 

شکل 11-2 : مقیلس هم نوایی با برند …………………………………………………………………………………………………………….. 94

 

شکل 12-2 : مقیاس آگاهی برند …………………………………………………………………………………………………………………….. 95

 

شکل 1-3 : مدل پژوهش حاضر ……………………………………………………………………………………………………………………. 100

 

جدول 1-3 : شماره و تعداد سوالات برای سنجش متغیرهای تحقیق ………………………………………………………….. 106

 

جدول 2-3 : آلفای کرونباخ …………………………………………………………………………………………………………………………… 109

 

جدول 1-4 : ویژگی های جمعیت شناختی ………………………………………………………………………………………………….. 115

 

شکل 1-4 : توزیع فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان ……………………………………………………………………… 116

 

شکل 2-4 : توزیع فراوانی مربوط به میزان تحصیلات پاسخ دهندگان ………………………………………………………… 116

 

شکل 3-4 : توزیع فراوانی مربوط به سن پاسخ دهندگان …………………………………………………………………………….. 117

 

شکل 4-4 : توزیع فراوانی مربوط به سابقه ارتباط پاسخ دهندگان با بانک ……………………………………………………118

 

شکل 5-4 : توزیع فراوانی مربوط به محل کسب و کار یا سکونت پاسخ دهندگان ……………………………………… 118

 

شکل 6-4 : توزیع فراوانی مربوط به دفعات مراجعه پاسخ دهندگان به بانک در ماه …………………………………… 119

 

جدول 2-4 : آمار توصیفی متغیرها ……………………………………………………………………………………………………………….. 120

 

شکل 7- 4 : نمودار هیستوگرام متغیر آگاهی /تداعی برند …………………………………………………………………………… 120

 

شکل 8-4 : نمودار هیستوگرام متغیر برتری برند …………………………………………………………………………………………. 121

 

شکل 9-4 : نمودار هسیتوگرام متغیر تاثیر برند ……………………………………………………………………………………………. 121

 

شکل 10-4 : نمودار هیستوگرام متغیر هم نوایی با برند ………………………………………………………………………………. 122

 

جدول 3-4 : آزمون نیکویی برازش مدل ……………………………………………………………………………………………………….. 125

 

شکل 11-4 : تخمین استاندارد مدل …………………………………………………………………………………………………………….. 126

 

شکل 12-4 : حالت معناداری اعداد(T-values) مدل ………………………………………………………………………………… 127

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...