لاتین…………………………. 132

 

 

 

 

 

 

 

فهرست جداول

 

جدول 2-1- پیشینه تحقیق‌های خارجی……….. 60

 

جدول 3-1- جدول متغیرهای جمعیت شناختی و متغیرهای مستقل 74

 

جدول 3-2- جدول متغیر قصد خرید…………. 77

 

جدول 3-3- متغیرهای جمعیت شناختی پرسشنامه.. 78

 

جدول 3-4- تعداد و ترکیب متغیرها در پرسشنامه 78

 

جدول 3-5- آلفای کرونباخ پیش آزمون……… 80

 

جدول 3-6- آلفای کرونباخ بعد از پیش آزمون و حذف سؤالات  81

 

جدول 4-1- توزیع فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان   86

 

جدول 4-2- توزیع فراوانی مربوط به سن پاسخ دهندگان  87

 

جدول 4-3- توزیع فراوانی مربوط به میزان تحصیلات پاسخ دهندگان………………………………. 88

 

جدول 4-4- توزیع فراوانی مربوط به درآمد پاسخ دهندگان   89

 

جدول 4-5- میانگین، انحراف معیار، حداقل و حداکثر نمره آزمودنی ها……………………………. 90

 

جدول 4-6- ضریب همبستگی بین متغیرهای قصد خرید و درگیری محصول………………………………… 92

 

جدول 4-7- ضریب همبستگی بین متغیرهای قصد خرید و دانش محصول………………………………… 93

 

جدول 4-8- ضریب همبستگی بین متغیرهای قصد خرید و ریسک ادراک شده…………………………….. 94

 

جدول 4-9- ضریب همبستگی بین متغیرهای قصد خرید و شخصیت برند…………………………………. 95

 

جدول 4-10- ضریب همبستگی بین متغیرهای قصد خرید و ویژگی های ادراک شده

 

محصول………………………………. 96

 

جدول 4-11- ضریب همبستگی بین متغیر قصد خرید و مزایای ادراک شده…………………………….. 97

 

جدول 4-12- خلاصه ای از آزمون همبستگی فرضیه ها 98

 

جدول 4-13- اولویت سنجی بر اساس شدت رابطه ها 98

 

جدول 4-14- آزمون t گروه های مستقل برای مقایسه میانگین قصد خرید در دو گروه 

خرید متن کامل این پایان نامه در سایت nefo.ir

 

 

مرد و زن…………………………… 99

 

جدول 4-15- تحلیل واریانس یک راهه برای مقایسه میانگین قصد خرید افراد با

 

گروه های سنی مختلف…………………. 100

 

جدول 4-16- تحلیل واریانس یک راهه برای مقایسه میانگین قصد خرید افراد با

 

سطح تحصیلات متفاوت………………….. 101

 

جدول 4-17- تحلیل واریانس یک راهه برای مقایسه میانگین قصد خرید افراد با

 

درآمد متفاوت………………………. 102

 

 

 

 

 

 

 

فهرست شکلها و نمودارها

 

شکل2-1- مراحل تصمیم گیری خرید مصرف کننده.. 14

 

شکل 2-2- عوامل مؤثر در فرایند تصمیم گیری خرید 16

 

شکل 2-3- انواع تصمیم گیری مصرف کننده از دیدگاه آسل    21

 

شکل 2-4- مدل تحقیق موتینهو……………. 58

 

شکل 2-5- مدل تحقیق شاهین……………… 59

 

شکل 2-6- مدل مفهومی تحقیق…………….. 66

 

نمودار 4-1- نمودار فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان…………………………………….. 86

 

نمودار 4-2-فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان    87

 

نمودار 4-3- توزیع فراوانی مربوط به میزان تحصیلات آزمودنی ها…………………………………… 88

 

نمودار 4-4- فراوانی مربوط به درآمد پاسخ دهنده ها  89

 

 

 

فصل اول

 

کلیّات تحقیق

 

 

 

1-1- مقدّمه

 

1-2- بیان مسئله

 

امروزه مدیران بسیاری از شرکت ها دریافته اند که برند آن ها، مفهومی مطلق و خشک نیست. بلکه یک دارایی و ثروتی ارزشمند برای شرکت به حساب می آید. به عبارت دیگر مدیران به این نتیجه رسیده اند که، ارزش واقعی یک شرکت جایی خارج از کارخانه و تجهیزات و دارایی های ملموس، و در اذهان خریداران قرار دارد (آکر[5]، 1992).

 

پژوهش های زیادی رابطه میان رفتار مصرف کننده و کالاهای تقلّبی را بررسی کرده اند. مطالعات آکادمیک بیشتر بر بعد عرضه این موضوع تمرکز کرده اند در حالی که در بعد تقاضا (اینکه چرا مصرف کنندگان آگاهانه کالای تقلّبی می خرند) کمتر کاری انجام شده است (پنز و استاتینگر[14]، 2005). در این پژوهش برآنیم که عوامل مؤثر بر خرید کالاهای تقلّبی را از بعد تقاضای آن بررسی کنیم.

 

[1]. Maldonado and Hume

 

[2] . Fournier & Yao

 

[3]. Keller

 

[4]. Kapferer

 

[5]. Aker

 

[6]. Harvey and Ronkainen,

 

[7]. Blatt

 

[8]. Carty

 

[9]. Freedman

 

[10]. Gentry et al

 

[11]. Bush et al

 

[12]. Hopkins et al

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...